پرندگان می‌روند در پرو بمیرند

خانم شین

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵ ب.ظ

خانم شین به من می گوید اصلا به تو نمی آید ادای دانشمندان و فیلسوف ها را در بیاوری و من به خانم شین آدرس وبلاگم را می دهم و چند تا از نوشته هایم را. خانم شین زن زیبایی است چشمان مهربانی هم دارد. خانم شین وبلاگم را می خواند و معترض میشود چرا همه اش از روسها و اروپای شرقی می نویسم. خانم شین زن زیبایی است و صدای دلنشینی هم دارد. من به او میگویم من روسها را دوست دارم در پیشرفت ادبیات دنیا و سینمای دنیا نقش زیادی داشته اند و خانم شین می گوید خوب حالا که دوستشان داری بنویس. من به خانم شین می گویم تمام نوشته هایم را بخواند و همه اش که از روسها نیست و خانم شین می گوید سر فرصت چون میخواهم بروم مهمانی. خانم شین زن زیبایی است و قلب بزرگی هم دارد.

  • هبوط نیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی